  • 1. Data: 2006-04-23 20:50:21
    Temat: DG+zyski z gieldy GPW jaki PIT ?
    Od: "....co to..." <c...@t...ca>

    prowadze dzialalnosc gospodarcza na zasadach ogolnych
    gram tez na gieldzie papierow wartosciowych dostalem PIT - 8C z biura
    maklerskiego

    moje pytanie jaka deklaracje mam wypelnic
    zawsze wypelnialem PIT-36 + PIT-B ale nie grame na gieldzie

    w 2005 roku gralem i teraz nie wiem jaki pity wypelnic
    nic sie nei zmienilo tylko w 2005 mam dodatkowo pit-8c z biura maklerskiego

  • 2. Data: 2006-04-24 09:15:09
    Temat: Re: DG+zyski z gieldy GPW jaki PIT ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    ....co to... wrote:

> [...]
    >
    > w 2005 roku gralem i teraz nie wiem jaki pity wypelnic
    > nic sie nei zmienilo tylko w 2005 mam dodatkowo pit-8c z biura

    W tej sytuacji wypełniasz PIT-36 + PIT-B jak poprzednio i oprócz tego
    PIT-38