  • 1. Data: 2004-04-28 11:47:57
    Temat: PITY 36 i 37 w excelu
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    czy ktoś może ma i może podesłać, ale wskazać jakiś link ?
    Nie chodzi mi o programy tylko o arkusze w excelu.
    Z góry dziekuję

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2004-04-28 12:25:08
    Temat: Re: PITY 36 i 37 w excelu
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Lipas wrote:

    > Witam !
    >
    > czy ktoś może ma i może podesłać, ale wskazać jakiś link ?
    > Nie chodzi mi o programy tylko o arkusze w excelu.
    > Z góry dziekuję

    A Google pytales? Mi pokazalo troche - wybierz sobie, co Cie
    interesuje.

    www.google.com -> pit 36 xls site:.pl -> search
    www.google.com -> pit 37 xls site:.pl -> search

    http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1
    &oe=ISO-8859-1&q=pit+36+xls+site%3A.pl&btnG=Search

    http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=U
    TF-8&q=pit+37+xls+site%3A.pl&btnG=Search

    Pozdrawiam,
    --
    A.

  • 3. Data: 2004-04-28 15:28:18
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj A.,

    W Twoim liście datowanym 28 kwietnia 2004 (14:25:08) można przeczytać:

    A> A Google pytales? Mi pokazalo troche - wybierz sobie, co Cie
    A> interesuje.

    Ah, ta sztuka zadawania pytań na google....
    ciągle mam z tym problem.
    Wielkie dzięki

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 4. Data: 2004-04-28 21:35:43
    Od: "A." <a...@o...pl>

    Lipas wrote:

> [...]
    >
    > W Twoim liście datowanym 28 kwietnia 2004 (14:25:08) można
    > przeczytać:

    > Ah, ta sztuka zadawania pytań na google....

    Wlaczyc glowe i jakos da rade... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    A.