    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: PLATNIK- haslo administratora- BARDZO PILNE
    Date: Fri, 16 Jul 2004 11:48:19 +0200

    Dnia 15 lip o godzinie 22:17, na pl.soc.prawo.podatki, _hehehe
    napisał(a):

    > pewnie mlody jestes

    Tak się jeszcze czuje.

    > nie masz dzieci i dlatego budzi to Twoje zdziwienie
    > :)

    Nie mam, bo dzieci trzeba _umieć_ wychować i być w pełni tego świadomym.

    > :)
    > nie ucz mnie pisania na grupy

    Ktoś musi przekazywać wychowanie, wiedzę by biorca poprawnie się
    zachowywał.

    > choc moze niewiele sie w tym czasie nauczylem ale po nizszym o jeden rzad
    > numerze ICQ niz Twoj

    UIN nie ma tu wiele do rzeczy. Spójrz na moje GG które używam - widzisz
    jest 6-cyfrowe - pewnie mam je od ok 2 lat......i wywnioskujesz że tyle
    czasu korzystam z zasobów internetu? ROTFL
    BTW - UIN miałem 7 cyfrowy, tylko że będąc młodym, nie miałem doświadczenia
    wielkiego, które z czasem się zdobywa. /GG miałem z początku 5 cyfr gwoli
    ścisłości/

    > jestem przekonany ze o jakis rok czy dwa dluzej bawie sie siecia niz Ty

    To baw się dalej. Dla mnie i dla wielu innych Grupowiczów to często jedno
    ze źródeł pracy, poszerzania wiedzy i zdobywania nowych wiadomości. Weż
    sobie lepiej zagraj w Pac-Man`a - wyjdzie Ci to na zdrowie :D

    > i napewno w wiekszym zakresie choc zapewne inaczej i na innych grupach ircowych i
    newsowych

    Ty, obyty śmieszku - gdzie znajdę grupy IRCowe ??????? ROTFL na maxa
    O Tobie i Twojej wiedzy w zakresie internetu mam dokładnie wyrobione
    zdanie. Nawet ołtluka, newsreadera dla, że tak się wyrażę, dzieci nie
    potrafisz okiełzać, nie potrafisz cytować, nie tniesz wrotek, nie tniesz
    zbędnych fragmentów cytowanego posta, nie tniesz sig`ów /ale potrafisz
    delimiter wyciąć/, jesteś niechlujem - to Twój obraz, tak *doświadczonego*
    uźytkownika grup newsowych.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.