  • 1. Data: 2005-04-18 13:38:31
    Temat: POMOCY!!! - wezwanie w sprawie wykroczenia
    Od: "Patrycja" <p...@g...pl>

    I stało się!
    Dostałam wezwanie w sprawie nieterminowego złożenia deklaracji PIT-5L.
    Opóźnienie tydzień, ale wiem, że jest jeszcze drugie - 3 tygodnie.
    Zadzwoniłam do US'a i dowiedziałam się, że mandat wynosi 150PLN/szt.
    Czy można coś z tym jeszcze zrobić? Jakoś obniżyć ten mandat?
    Czy mogę wysłać pełnomocnika? (pracuję, wtedy gdy wypada termin wezania)
    Proszę o jakieś rady!!! - już wiem, że deklaracje trzeba składać terminowo ;(
    Pozdrawiam,
    Patrycja

  • 2. Data: 2005-04-18 17:31:37
    Temat: Re: POMOCY!!! - wezwanie w sprawie wykroczenia
    Od: "Aga" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o jakieś rady!!! - już wiem, że deklaracje trzeba składać terminowo
    > ;(

    Hej pisałam o tym 5 kwietnia 20005
    temat: kara za nieterminowe zlozenie PIT-5
    kilka osob mi odpowiedzilo,
    wyslalam krotkie pisemko z "przeprosinami"

    poczytaj. ....

    pozdr.
    Aga