    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POZYCZYLEM NA MIESZKANIE OD MAMY! I CO?
    Date: Thu, 24 Oct 2002 13:19:04 +0200

    > - Jaka jest szansa ze US mimo to kaze mi udokumentowac skad wzialem kase?

    duza, zalezy od urzedu

    > - Do jakiej kwoty na taki cel moge pozyczyc od rodziny by nie placic

    pozyczyc, to chyba nie bardzo, za to mozesz spisac akt darowizny
    od rodziny (pierwszy stopien pokrewienstwa) mozesz na pewno
    dostac 2* 9200 od dwoch osob. (9200 cos okolo, musisz dokladnie
    sie dowiedziec)
    czyli piszac darowizne od obojga rodzicow, albo od mamy i od dziadka,
    mozesz na pewno dostac ciut ponad 36000 zlotych.
    Przechodzilem to jakies miesiac temu, idzie bezproblemowo, kosztuje pare
    zlotych (znaczki skarbowe)
    najlepiej dzwon do urzedu, przedstaw im sprawe i Ci dokladnie powiedza

    pozdr
    MarcinP
    ps
    tylko nie bierz od dziadka darowizny 18000 jesli emerytury ma 400 bo go
    sprawdza !!!