    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: POZYCZYLEM NA MIESZKANIE OD MAMY! I CO?
    Date: Fri, 25 Oct 2002 09:26:32 +0200

    > Objasnij mi czy chodzi ci w końcu o 9tys. złotych czy
    > 1mln. euro, bo nie nadążam :(

    Nie. Chodzilo mi tylko o sens spisywania umowy darowizny.
    Po co wymyslono ....

    Dobra, koniec trzepania piany, wlasnie dzwonilem
    do Urzedu Skarbowego, bo nie bede sie madrowal,
    nie jestem fachowcem.

    Oczywiscie mozesz pozyczyc, umowe pozyczki sie rejestruje,
    placisz podatek 2%. :-)

    No to koniec pustej dyskucji wystarczyl jeden telefon.
    Zrob darowizne do ok 36000 (od 2 osob 1 stopien
    pokrewienstwa) zaplacisz tylko pare zloty za znaczki

    MarcinP