  • Data: 2003-10-02 06:03:50
    Temat: Re: PP
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam> [...]
    > Mam nadzieję, że też nadal będą przyjmować deklaracje pisane ręcznie na
    > papierze! Jako indywidualny DG nie mam zamiaru walczyć z nową wersją
    > Płatnika i wycofuję się z dotychczasowej, nieaktualnej już chyba wersji
    > elektronicznej, na rzecz długopisu. W końcu muszę składać deklaracje tylko
    > przy zmianach danych. Chyba można tak?
    > WSm

    Można .... ale po co ?
    Ja tam wszystko co ma być na papierze to potwierdzam.
    Wiele razy już z idiotycznie zorganizowanym ZUS-em udowadniałem swoją
    niewinność przedstawiając niepotrzebnie złożone ale potwierdzone dokumenty i
    wyszedłem z opresji.
    Każdy robi co uważa, bo potem nikt z ZUS nie będzie uważał co zrobił.

    liczy siem potwierdzone pieprzone białko.

    pozdrawiam
    fart