  • 1. Data: 2003-10-01 15:54:37
    Temat: PP
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    witajcie
    zainstalowałem płatmika 4,01,001 (wiem ze jest juz nowszy ale go nie mam
    a sciaganie modemem- bez sensu)
    w druku rca w polu "ubezpieczenie chorobowe " od osoby prowadzacej
    działaność
    nie można wpisac zadnej wartosci - program wpisuje 0 ,a ma być 31,47
    podpowiedzcie cos
    NIECH ZYJE PROKOM
    dzieki
    helmut

  • 2. Data: 2003-10-01 18:57:27
    Temat: Re: PP
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    > działaność
    > nie można wpisac zadnej wartosci - program wpisuje 0 ,a ma być 31,47

    Jak wspaniałym jest stan nieświadomości. :)))))
    Ty jesteś szczękliwy, jak Ci zazdroszczę
    Człowieku ....już jest poprawka do najnowszej wersji Płatnika.

    kurdelebele sugeruję, byś udał się do jednostki zus i pobrał płytkę z
    programem .. a poprawkę to możesz już ciągnąć ...... z tego co mi wiadomo,
    to nie ma jej jeszcze w ZUS

    Program instalujący poprawkę dostępny jest do pobrania pod adresem:
    http://www.zus.gov.pl/pobr_pp.htm.

    pozdrawiam
    fart

    są jeszcze ludzie na tym padole ... nie mający wiedzy: Ile może niejaki
    Płatnik krwi zepsuć.

  • 3. Data: 2003-10-01 19:10:16
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > działaność
    > nie można wpisac zadnej wartosci - program wpisuje 0 ,a ma być 31,47
    ====================
    prawdopodobnie w "opcjach" nie masz wprowadzonej kwoty przecietnego
    wynagrodzenia do chorobowego

    Atomek

  • 4. Data: 2003-10-01 19:21:49
    Od: "Yennifer" <y...@a...nospam.pl>

    Użytkownik "HELMUT" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > działaność
    > nie można wpisac zadnej wartosci - program wpisuje 0 ,a ma być 31,47

    Cos mi sie wydaje, ze wydruki z Platnika 4.xx.xx.xx na nic Ci sie nie
    przydadza - w ZUS ie ich nie przyjma:-(

    pozdr Yenn

  • 5. Data: 2003-10-01 19:23:47
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Cos mi sie wydaje, ze wydruki z Platnika 4.xx.xx.xx na nic Ci sie nie
    > przydadza - w ZUS ie ich nie przyjma:-(

    PRZYJMNOM :)))

    KOMUNIKAT DLA PŁATNIKÓW SKŁADEK
    Departament Obsługi Klientów uprzejmie informuje, że płatnicy składek mogą
    przy sporządzaniu i wysyłaniu dokumentów rozliczeniowych za wrzesień br.
    wykorzystywać dotychczasowe programy "PŁATNIK" wersja 4.01.001 i "PŁATNIK -
    PRZEKAZ ELEKTRONICZNY" wersja 2.03.005.

    pozdrawiam
    fart

    kurdelebele

  • 6. Data: 2003-10-02 05:37:09
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    mam
    [...]
    > PRZYJMNOM :)))
    [...]
    Mam nadzieję, że też nadal będą przyjmować deklaracje pisane ręcznie na
    papierze! Jako indywidualny DG nie mam zamiaru walczyć z nową wersją
    Płatnika i wycofuję się z dotychczasowej, nieaktualnej już chyba wersji
    elektronicznej, na rzecz długopisu. W końcu muszę składać deklaracje tylko
    przy zmianach danych. Chyba można tak?
    WSm

  • 7. Data: 2003-10-02 06:03:50
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    > elektronicznej, na rzecz długopisu. W końcu muszę składać deklaracje tylko

    Można .... ale po co ?
    Ja tam wszystko co ma być na papierze to potwierdzam.
    Wiele razy już z idiotycznie zorganizowanym ZUS-em udowadniałem swoją
    niewinność przedstawiając niepotrzebnie złożone ale potwierdzone dokumenty i
    wyszedłem z opresji.
    Każdy robi co uważa, bo potem nikt z ZUS nie będzie uważał co zrobił.

    liczy siem potwierdzone pieprzone białko.

    pozdrawiam
    fart

  • 8. Data: 2003-10-02 06:38:08
    Od: "HELMUT" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Atomek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ====================
    > prawdopodobnie w "opcjach" nie masz wprowadzonej kwoty przecietnego
    > wynagrodzenia do chorobowego
    >
    > Atomek

    niestety mozliwość utawienia opcji jest nie aktywna
    helmut

  • 9. Data: 2003-10-02 06:41:11
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    Chyba można tak?

    > Można .... ale po co ?
    > Ja tam wszystko co ma być na papierze to potwierdzam.
    [...]
    Nie bardzo rozumiem...
    Po prostu rezygnuję z używania PP w wersji dotychczasowej i wracam do
    deklaracji pisanej ręcznie. Skoro wydruki ze starej wersji PP będą
    nieprawidłowe ...
    WSm

  • 10. Data: 2003-10-02 07:36:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Oct 2003, fart wrote:
    [...]
    >+ liczy siem potwierdzone pieprzone białko.

    wKF: celuloza.

    >+ pozdrawiam

    wzajem ! - Gotfryd
    ([za]czepiający)