  • 11. Data: 2002-06-07 14:55:33
    Temat: Re: Paliwo a homologacja. PILNE VAT
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czy VAT od paliwa samochodu ciezarowego na ktorego nie mam homomogacji moge
    > odliczac??? czytalem przepisy ale nie bede sugerowal odpowiedzi. Mam akurat
    > kontrole ze skarbowego i jestem w rozsterce.

    To poczytaj sobie:
    http://forum.sow.pl/search.php?
    q=paliwa&FID=2&date=&UserName=&action=search&Submit=
    Znajd%9F

  • 12. Data: 2002-06-07 16:15:30
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > No to nic Ci się nie zmieniło.
    > Samochód jest nadal "odliczalny paliwowo".
    > CEZ

    Reasumujac: majac samochod ciezarowy-"przerobka" bez homologacji, o
    ladownosci 540 kg, mozna odliczac vat od benzyny?
    Agnieszka

  • 13. Data: 2002-06-07 20:30:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mam akurat

    > To poczytaj sobie:
    > http://forum.sow.pl/search.php?
    > q=paliwa&FID=2&date=&UserName=&action=search&Submit=
    Znajd%9F

    I co z tego wynika?
    Nadal uważam, że można.
    Zawsze można domagać się interpretacji swojego US.
    (tylko niech podadzą podstawę)

    CEZ

  • 14. Data: 2002-06-07 20:54:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Reasumujac: majac samochod ciezarowy-"przerobka" bez homologacji, o
    > ladownosci 540 kg, mozna odliczac vat od benzyny?
    > Agnieszka

    Reasumując, to sprawa opiera się o definicję,
    kiedy samochód jest osobowy, a kiedy inny niż osobowy
    i kiedy dana definicja jest przywołana.
    (przy paliwie nie jest przywołana)
    Jak na razie był jeden wyrok. (ten z listopada 2001)
    Dotyczył on jednak
    odliczenia przy zakupie i tylko tej konkretnej sprawy.
    Nie wiem jak US traktują odliczenia VAT od
    paliwa do "kratek">500kg bez hom.
    Zapewne nie robią problemów, spodziewając się,
    że pisma ministra nie
    będą robiły wrażenia w sądach.
    Poczekajmy na zmianę w ustawie.
    Ja odliczam.