    Subject: Re: Pamietasz gdzie miałeś wesele
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    <5be17392$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <prrsbk$gfr$1@node1.news.atman.pl>
    From: Kviat
    Date: Tue, 6 Nov 2018 14:02:24 +0100

    W dniu 2018-11-06 o 12:02, Liwiusz pisze:

    > Niemniej jednak nie każdy "umie w sarkazm" - vide Kviat.

    Czyli nadal nie rozumiesz.

    > Co napisałeś, to wiesz lepiej. Ale jak to odbierają inni - to już inni
    > decydują.

    Nie inni, tylko ty.
    Więc pozwól tym innym samodzielnie zdecydować, a sam dowiedz się w końcu
    co to sarkazm.

    > (dalej ciach, bo ciągle ten sam argument o rzekomym sarkazmie - wiem, że
    > z głupotą nie wygram).

    Głupol retoryczne i sarkastyczne pytanie, celowo złośliwe - co widać na
    pierwszy rzut oka i co wynika z kontekstu - wziął na poważnie i teraz
    beczy jak dziecko.
    Za wysoko postawiłem ci poprzeczkę? No jak mi przykro...

    Wiesz dlaczego wziąłeś to pytanie na poważnie? Bo traktujesz ludzi jak
    idiotów, bo myślisz, że wszyscy oprócz ciebie to idioci, więc jak ktoś
    zadał takie pytanie, to na pewno debil, który nie ma pojęcia o podatkach.

    Znowu się pomyliłeś, wyszedłeś na durnia i bez sensu brniesz.
    Co ciekawe, brak zrozumienia ironii, zawoalowanej złośliwości czy
    właśnie sarkazmu, to cecha charakterystyczna dla pislamistów (to taki
    stan umysłu...) i innej maści przez pomyłkę tak zwanych "narodowców
    patriotów". Mogę w ciemno strzelać, że jesteś wyznawcą Korwina albo
    Kukiz'15 albo pis. Z litości nie wspomnę o ONR czy innych jego klonach
    jak RN.

    Pozdrawiam
    Piotr