    From: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pan minister informuje (DG a DWO)
    Date: Thu, 23 Jan 2003 22:31:24 +0000 (UTC)

    Latet <N...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czyli co? Po problemie??? Tak po prostu ???
    > Nie wierze...... to by bylo zbyt piekne.

    Szczelili babola i zaczynaja go odkręcać

    > W koncu ów "roznie" interpretowany punkt w ustawie o PDOF
    > nie byl jedynym "hakiem" na samozatrudnienie. Jest jeszcze
    > znowelizowany kodeks pracy i pewnie gdzies cos jeszcze jest...

    A tu to uważam że działenie było świadome i

    > Nie wiem na ile takie orzeczenie rzecznika prasowego ministetstwa
    > w ogole jest "prawomocne" :-)
    > Ale załóżmy, ze jest.

    Samego rzecznika na pewno nie jest ale jeżeli za tym pójdą do USów papierowe
    intrprtacje podpisane przez ministra finansów to IMO(99%) tak. napisałem to
    na podstawie wielokrotnie oglądanych w moim uesie karteczek że interpretacja
    przepisów podakowych nalezy do ministra finasów.

    > W takim razie - o ile dobrze rozumiem - nie trzeba juz sie bawic
    > w uslugi dla ludnosci czy w zatrudnianie kogos,

    INHO tak ale jeżeli namierzą cie (może i z parę razy) inspektorzy PIP w
    miejscu twojego pracodawcy i stwierdzą znamiona zatrudnienia "na stałe" to na
    pewno zrobia z tego uzytek. Kiedys cytowałem stenogram sejmowy jak o takie
    prawo "walczyli"

    > ALE
    > chyba wciąż lepiej nie ograniczać się do 1 usługobiorcy,
    > zwłaszcza jeśli jest nim nasz byly pracodawca.
    >
    > Mam racje?

    Jeżeli jest taka możliwość i brak specjalnych komplikacji to mozna
    niebezpieczny okres przeczekać aż się sytuacja wyklaruje

    > Pozdrawiam,

    Ja też

    Sark