eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPapier firmowy - 'limitowana' ? › Re: Papier firmowy - 'limitowana' ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.tpi.pl!nnrpd
    From: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Papier firmowy - 'limitowana' ?
    Date: Sat, 27 Apr 2002 17:53:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <3...@n...qdnet.pl>
    References: <P...@i...stanpol.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: aninka.qdnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1019924598 20407 195.116.13.1 (27 Apr 2002 16:23:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Apr 2002 16:23:18 +0000 (UTC)
    X-Path-Notice: Path line has been filtered
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Original-Path: news.qdnet.pl!195.116.13.61
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:57230
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl>
    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0204270035320.25151-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > Witam z pytaniem !
    > Poproszę o oświecenie jak potraktować papier firmowy
    > - kartki z nadrukiem typu logo, adres itp. ??
    > Reklama ? (IMHO niekoniecznie - w końcu jak oferty
    > na czymś takim się rozdaje to nadruki pełnią rolę
    > informacyjną a papier... jak papier :])
    > Jeśli reklama - to publiczna nie jest :( i 0,25%
    > Jeśli "papier jak papier" - to w KUP.
    > Jak wy go wliczacie ??
    >
    Estetyka nie ma nic wspolnego z reklama
    Papier firmowy to nic innego jak papier. Sprobuj wyslac do Urzedu
    jakiekolwiek pismo bez swoich danych jako nadawcy.
    potraktuja to jako brak danych nadawcy a nie jako brak reklamy
    Dane moga byc napisane recznie, wydrukowane w kolorze lub w
    czerni, na papierze zwyklym, czerpanym, kredowym itp... Do czasu dopoki nie
    jest to nic wiecej jak informacja o firmie to nie jest to ani reprezentacja
    ani reklama lecz nielimitowany koszt.
    Podobnie przeciez jest z pieczatka, nawet najbardziej fantazyjnie wykonanaa
    pieczatka firmowa jest elementem informacji o firmie a nie reklama
    Podobnie ma sie z sprawa z szyldem. Zaklad Fryzjerski - Jan Kowalski pisane
    nawet literami ze szczerego złota - to nic innego jak tylko informacja. ale
    " Tu strzyzemy najlepiej" na sasiadujacej tablicy jest juz reklama
    Pozdrawiam
    WT



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1