    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pieczątka firmy
    Date: 19 Mar 2005 18:25:29 GMT

    Użytkownik Jacek <n...@w...pl>
    w wiadomości <news:d1fu7g$n36$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Nie wiem jak innym, ale mi nie udało się odebrać na poczcie niczego
    > awizowanego na firmę bez pieczątki. Poczta Polska jest "trochę"
    > konserwatywna, ale "tak ma".

    Nie dalej jak dwa tygodnie temu J. Weiss temat drążył i nie jest prawdą
    jakoby -- znaczy się Gotfryd nie zna, Weiss nie zna, pan nie zna, pani nie
    zna... przepisu *NAKAZUJĄCEGO UŻYWAĆ*, ale wiele instytucji (zwłaszcza banki
    -- a jak sie nie podoba to możesz wybrać inny bank ;>) wymagają takowej.

    Wg pocztowego rzecznika (OIDP) jest to ułatwienie dla klientów, którzy
    dzięki pieczątce nie muszą nosić ze sobą sterty aktualnych "papierów"

    Aczkolwiek zdarza się, że petent przed zrealizowaniem awizo musi pofatygować
    sie do punktu "pieczątkowego" oddalonego o 100 metrów od "pocztowego" i
    poczekać 5 minut na "wyrobienie" pieczątki...

    --
    Samemu to mozesz pomylic te przewody. To może byc fatalne w skutkach.
    Odkręcajac FDD od obudowy to wkrętak może się osunąc i zepsujesz dysk