  • Data: 2007-11-10 23:16:20
    Temat: Re: Pierwsze wpisy do PKPiR
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 10 listopada 2007 22:48
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@e...elsat.net.pl>):

    > news.tpl.pl nie pozwala na cancele z dial-upów. Żadne.
    > Reklamuj. Powodzenia. ;)

    Tepsą to ty mnie nie wkurzaj w ogóle. Bo przez ich zasrane zmienne IP oraz
    anonimowe DSLe to spamerów namierzyć trudno, a do tego ile się nałaziłem za
    tym, żeby moja poczta dochodziła (część adminów założyła, że z definicji
    poczta wysłana z DSLa to spam i musiałem się whitelistować).... A i tak
    usańskie ode mnie nie przyjmują. Na szczęście tam nie piszę :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl