  • 1. Data: 2005-01-31 20:14:10
    Temat: Pit 2004 odliczenia
    Od: "drab" <drab22[usunto]@poczta.onet.pl>

    Słyszałem gdzieś, że w zeznaniu dla osoby fizycznej za rok 2004 można
    odliczyć krew oddaną honorowo. Czy możę ktoś to potwierdzić ?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-31 20:45:49
    Temat: Re: Pit 2004 odliczenia
    Od: hgfh <h...@N...pl>

    drab wrote:
    > Słyszałem gdzieś, że w zeznaniu dla osoby fizycznej za rok 2004 można
    > odliczyć krew oddaną honorowo. Czy możę ktoś to potwierdzić ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    tak mozna, ale musisz miec zaswiadczenie ile krwi oddales

  • 3. Data: 2005-01-31 22:48:38
    Od: "drab" <drab22[usunto]@poczta.onet.pl>

    > tak mozna, ale musisz miec zaswiadczenie ile krwi oddales

    a mozesz mi podpowiedzieć, gdzie znajde bliższe informacje na ten temat ?

  • 4. Data: 2005-02-01 08:42:00
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/31/2005 11:48 PM, Użytkownik drab napisał:

    > a mozesz mi podpowiedzieć, gdzie znajde bliższe informacje na ten temat ?

    W dzisiejszej Rzeczpospolitej jest akuratnie artykuł na ten temat: tej
    ulgi już nie ma.

    --
    gefragt

  • 5. Data: 2005-02-03 19:57:22
    Od: hgfh <h...@N...pl>

    du hast mich gefragt wrote:

    > W dzisiejszej Rzeczpospolitej jest akuratnie artykuł na ten temat: tej
    > ulgi już nie ma.

    ale to dopiero w 2005, za 2004 mozna jeszcze. Trzeba isc do Stacji
    Krwiodastwa i tam daja takie zaswiadczenie gdzie jest napisane ile krwi
    sie oddalo podczas roku, i na dole przelicznik i kasy za ile krwi.
    Trzeba wypelnic druk PIT-0 i kwote wpisac w pozycji darowizny

  • 6. Data: 2005-02-04 07:41:39
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/3/2005 8:57 PM, Użytkownik hgfh napisał:

> [...]
    > sie oddalo podczas roku, i na dole przelicznik i kasy za ile krwi.
    > Trzeba wypelnic druk PIT-0 i kwote wpisac w pozycji darowizny

    Niestety przepis w TYM kształcie (tj. o darowiznach na tej podstawie
    dokonywało się odpisu - podaje za wymienionym art.) obowiązuje już od roku.

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-02-04 07:55:55
    Od: "dab" <l...@w...pl>

> [...]
    > sie oddalo podczas roku, i na dole przelicznik i kasy za ile krwi.
    > Trzeba wypelnic druk PIT-0 i kwote wpisac w pozycji darowizny

    w stacji krwiodawstwa w gdansku wisi informacja że krwi od podstawy podatku
    nie mozna odliczac juz za rok 2004

    pzdr
    dab

  • 8. Data: 2005-05-05 10:07:58
    Od: drab<d...@p...onet.pl>

    > tak mozna, ale musisz miec zaswiadczenie ile krwi oddales

    mam zaświadczenie, i co dalej??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2005-05-05 10:07:58
    Od: drab<d...@p...onet.pl>

    > tak mozna, ale musisz miec zaswiadczenie ile krwi oddales

    mam zaswiadczenie, i co dalej??

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2005-05-05 10:09:57
    Od: Agnieszka<w...@p...onet.pl>

    A ja slyszalam wrecz odwrotnie, ze juz w zeznaniu za 2004 zostala ta darowina
    zniesiona i juz nie mozna odliczac krwi oddanej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info