  • 1. Data: 2003-04-13 05:00:02
    Temat: Pit37 i koszta uzyskania przychodu
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam,
    i przepraszam za lamerskie pytanie. Jestem zatrudniony na umowę o pracę w innym
    mieście niż jestem zameldowany, a pod adresem meldunkowym prowadzę DG. Czy mam
    to interpretować jako zatrudnienie w dwóch zakładach pracy, czy tez jako w
    jednym- tym po za miejscem meldunku???
    Dzięki z góry za pomoc

  • 2. Data: 2003-04-13 15:52:37
    Temat: Re: Pit37 i koszta uzyskania przychodu
    Od: "Magdalena" <m...@o...pl>

    <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mam
    > to interpretować jako zatrudnienie w dwóch zakładach pracy, czy tez jako w

    prowadzenie DG NIE JEST zatrudnieniem w zakładzie pracy, czyli ze stosunku
    pracy masz prawo do "pojedynczych" zryczałtowanych KUP. I tutaj nie liczy
    sie meldunek, tylko rzeczywiste zamieszkanie (np. nikt nie uwierzy że
    codziennie dojeżdżasz 400 km do pracy).

    A poza tym powinieneś chyba PIT 36 wypełnić jeśli prowadzisz DG, a nie PIT
    37.

    Magda

  • 3. Data: 2003-04-14 03:23:12
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Magdalena -----###
    > (np. nikt nie uwierzy że codziennie dojeżdżasz 400 km do pracy).

    a czemu nie uwierzy?

    hADeSik (co osobiście zna dojeżdżających po 200 km w 1 stronę)

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 4. Data: 2003-04-14 08:15:33
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik hADeSik napisał:
    > ###----- w odpowiedzi na list od Magdalena -----###

    > a czemu nie uwierzy?

    No ja nie wiem, ale dojeżdżałam pare lat 70km do pracy i mało kto mógł
    uwierzyć - paniusie w US najmniej.
    W 400km to juz na pewno trudno.
    Czym niby? Odrzutowcem?
    To jest minimum 5 godzi w jedna stronę tradycyjnym środkiem lokomocji i
    przy dużym szczęściu, o kosztach nie wspominając.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-04-14 17:52:07
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > (np. nikt nie uwierzy że
    > codziennie dojeżdżasz 400 km do pracy).

    1. Czy warunkiem podwyzszonych KUP jest "codzienne dojezdzanie" czy praca
    poza miejscem zamieszkania ?
    2. Ile US w Polsce bedzie dla kilkunastu zlotych rezygnowac dobrowolnie z
    podatnika ?

    Karol

  • 6. Data: 2003-04-14 18:06:02
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Karol napisał:

    > 2. Ile US w Polsce bedzie dla kilkunastu zlotych rezygnowac dobrowolnie z
    > podatnika ?

    Strzelę - 100%?

    Skoro US potrafi dla kilku zlotych (bo tyle bywało że zarabiały po
    zakończeniu całego sznurka decyzji - odwołań - rozpraw w NSA i nawet w
    SN) zniszczyc firme i wysłac na bruk kilkadziesiąc osób to myslisz że
    sie jednym przejmie?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2003-04-14 18:35:42
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Strzelę - 100%?

    Strzelilas :-)
    Wystarczy, ze jeden nie sciga i juz pudlo :-)
    IMHO nikt w US nie zaprzata sobie tym głowy.
    Chociaz slyszalem o jednym przypadku, ze sie czepiali.

    Karol

  • 8. Data: 2003-04-14 18:44:23
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Maddy -----###

    > No ja nie wiem, ale dojeżdżałam pare lat 70km do pracy i mało kto mógł
    > uwierzyć - paniusie w US najmniej.

    jak ktoś ma problemy z przyswajaniem to jego problem ;-)

    > W 400km to juz na pewno trudno.
    > Czym niby? Odrzutowcem?
    > To jest minimum 5 godzi w jedna stronę tradycyjnym środkiem lokomocji i
    > przy dużym szczęściu, o kosztach nie wspominając.

    pisałem, że znam takich co jeżdżą ok. 200... a takich co 400 to też nie
    spotkałem, co nie znaczy, że ich nie ma...

    a jak kogoś stać na samolot to jego sprawa... ;-)

    hADeSik

  • 9. Data: 2003-04-18 21:42:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Apr 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik hADeSik napisał:
    [...]
    >+ > a czemu nie uwierzy?
    >+ >
    >+ No ja nie wiem, ale dojeżdżałam pare lat 70km do pracy i mało kto mógł
    >+ uwierzyć - paniusie w US najmniej.

    Ale w końcu uwierzyły ?? ;)

    >+ W 400km to juz na pewno trudno.
    >+ Czym niby? Odrzutowcem?

    InterCity :)
    Ciekawe czy można nabyć bilet miesięczny ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd