  • Data: 2007-02-28 19:09:30
    Temat: Re: Pity
    Od: "Mateusz Dabrowski" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem wątpliwe szczęście pracowania w kadrach polskich m.in. na początku
    > tego roku i teraz muszę się m.in. z tego okresu rozliczyć co jest sprawą

    hmmm chyba poprzedniego roku

    > chyba wiadomą. Wciąż zatem czekam na pity od różnych pośredniaków, którzy
    > żerowali na mojej wypłacie i od kadr polskich w ogóle takowego pita nie
    > dostałem. Dowiedziałem się natomiast dziś, że także dziś jest ostatni
    > dzień

    Jeżeli twój stosunek pracy wygasł w trakcie poprzedniego roku (atak
    przypuszczam z twojego pytania) to powinieneś już dawno otrzymać swojego
    pita. Dokładnie w terminie do dnia 15 miesiąca następującego po miesiącu, w
    którym pobrana została ostatnia zaliczka.

    Niestety wiekszość firm idzie na łatwiznę i wysyła wszystko do końca lutego
    (ale raz mi sie zdarzyło w takiej sytuacji otrzymać pit od jednej malutkiej
    firmy prawidłowo).