  • 1. Data: 2003-10-29 09:48:02
    Temat: Płatnik 5.x i hasło
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    Witam,

    Może nie do końca dobra grupa, ale na pewno będziecie wiedzieć....

    mam najnowszego płatnika i zapomniałem hasło administratora... Co można
    zrobić aby je jakoś odzyskać?

    WWWojtas

  • 2. Data: 2003-10-29 10:21:49
    Temat: Re: Płatnik 5.x i hasło
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Przecież jak otwierasz płatnika to pyta o hasło i informuje że (tutaj data)
    minie ważność hasła i pyta czy chcesz zmienić teraz, klikasz tak i
    wpisujesz nowe. Na przyszłość ponieważ hasło jest ważna miesiąc a i tak
    wcześniej pyta czy chcesz go zmienić ja mam hasło takie jak nazwa mojej
    firmy z końcówką np 10 (w październiku) , a 11 w listopadzie itd.
    Powodzenia
    TH

  • 3. Data: 2003-10-29 11:27:09
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > Może nie do końca dobra grupa, ale na pewno będziecie wiedzieć....
    >
    > mam najnowszego płatnika i zapomniałem hasło administratora... Co można
    > zrobić aby je jakoś odzyskać?

    =================
    1. odinstalowc platnika ->restart
    2.zainstalowac platnika bez twozrenia bazy ->restart
    3. uruchomic platnika i wskazac mu istniejaca baze (jesli baza typu acces
    trzeba znac haslo - jesli i tego hasla tez nie pamietasz musisz robic
    wszystko od nowa)
    Atomek

  • 4. Data: 2003-10-29 12:00:00
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcześniej pyta czy chcesz go zmienić ja mam hasło takie jak nazwa mojej
    > firmy z końcówką np 10 (w październiku) , a 11 w listopadzie itd.

    A nie znasz przez przypadek sposobu, żeby nie trzeba było tego cholernego
    hasła zmieniać co miesiąc?

  • 5. Data: 2003-10-29 12:51:03
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > A nie znasz przez przypadek sposobu, żeby nie trzeba było tego cholernego
    > hasła zmieniać co miesiąc?

    =====================
    z pomoca programu regedit (start\uruchom)
    zmienic wartosc klucza "LimitHasla"
    w gałęzi
    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\PROKOM Software SA\Płatnik\5.01.001\Parametry
    na np. 9000

    lub
    1. zmienic date w komputerze o 10 lat do przodu
    2. uruchomic platnika i zmienic haslo
    3. wrocic z data do wlasciwej

    Atomek

  • 6. Data: 2003-10-29 13:04:50
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    Super, dzięki.

  • 7. Data: 2003-10-29 14:36:24
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

> [...]
    > w gałęzi
    > HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\PROKOM Software SA\Płatnik\5.01.001\Parametry
    Dzięki! Pomogło. ale pojawił się inny problem....

    Przy próbie wysyłki pisze mi, że na dyskietce znajduje się niewłaściwy klucz
    prywatny... nie może być! Żeby było śmieszniej - hasło prywatne tego klucza
    mogę zmienić bez problemu......

    WWojtas

  • 8. Data: 2003-10-29 16:54:56
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

> [...]
    data)
    > minie ważność hasła i pyta czy chcesz zmienić teraz, klikasz tak i
    Re : Może mój "Płatnik" jest nadwrażliwy, ale przy zmienianiu hasła niestety
    pyta się o stare. Obawiam się, że gdy hasło straci aktualizację - w ogóle
    nie wejdziesz do programu (chyba, że przestawiając datę i wklepując stare
    hasło). Jest natomiast programik do odzyskiwania hasła w akcesie (dostęp do
    bazy danych) - nazywa się "czytaj2k" (do ściągnięcia w sieci)
    Pozdrawiam AR

  • 9. Data: 2003-10-29 19:35:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Andrzej R. napisał:

> [...]
    > nie wejdziesz do programu (chyba, że przestawiając datę i wklepując stare

    Nie martw sie, stare hasło (przeterminowane) działa jedynie przy
    dokonaniu zmiany na nowe hasło, ale działa :-)

    Maddy z płatnikiem postarzonym o 20 lat - tak mi sie kliknęło :-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2003-10-29 21:11:32
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    klucz
    > prywatny... nie może być! Żeby było śmieszniej - hasło prywatne tego

    podaj dokladny komunikat. Zaczalbym o sprawdzenia:
    1. Czy klucz pasuje do platnika w kontekscie ktorego pracuje
    2. Kiedy wygasa moj klucz prywatny (certyfikaty)
    3. Date w komputerze

    jeszcze jedno: platnik ma blad w sprawdzaniu waznosci certyfikatu. Pokazuje
    ze zostal mu jeden dzien a certyfikat uznaje za niewazny.

    Atomek