  • 11. Data: 2003-10-30 06:41:41
    Temat: Re: Płatnik 5.x i hasło
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "TH" <i...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bno4f1$nvn$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Przecież jak otwierasz płatnika to pyta o hasło i informuje że (tutaj
    data)
    > minie ważność hasła i pyta czy chcesz zmienić teraz, klikasz tak i
    > wpisujesz nowe. Na przyszłość ponieważ hasło jest ważna miesiąc a i tak
    > wcześniej pyta czy chcesz go zmienić ja mam hasło takie jak nazwa mojej
    > firmy z końcówką np 10 (w październiku) , a 11 w listopadzie itd.

    Za rok pewnie nie przyjmie Ci hasla z koncowka 10 (bo juz bylo)

  • 12. Data: 2003-10-30 08:48:48
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

    > podaj dokladny komunikat. Zaczalbym o sprawdzenia:
    "Na dyskietce znajduje się niewłaściwy klucz prywatny. Proszę zmienić
    dyskietkę"

    > 1. Czy klucz pasuje do platnika w kontekscie ktorego pracuje
    Wg mnie tak. Podstawiłem klucz od innego płatnika to napisał, że klucz jest
    niewłaściwy.
    Poza tym udało mi się zmienić hasło klucza prywatnego tym zewnętrznym
    programem.

    > 2. Kiedy wygasa moj klucz prywatny (certyfikaty)
    26.04.2004

    > 3. Date w komputerze
    30.10.03.

    WWWojats

  • 13. Data: 2003-10-30 12:03:37
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > "Na dyskietce znajduje się niewłaściwy klucz prywatny. Proszę zmienić
    > dyskietkę"

    ===================
    jesli wg ciebie ten klucz pasuje jak ulal do certyfikatu. (do zmiany klucza
    wystarczy znac haslo, pozostale dane nie maja znaczenia. A wiec mozliwosc
    zmiany hasla na dyskietce oznacza jedynie ze haslo jest dobre, a dyskietka
    nie jest uszkodzona)
    To nie wiem co ci poradzic.

    Moze cos zmieniales w danych platnika. dodales jakas spacje usunales kropke
    alboco?? Moze masz w nazwie niedozwolony znak np. cyfre, albo cudzyslow. TAK
    cyfra jest niedozwolona

    Atomek

  • 14. Data: 2003-10-30 13:43:31
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

> [...]
    kropke
    > alboco?? Moze masz w nazwie niedozwolony znak np. cyfre, albo cudzyslow.
    O. Zmieniłem dane firmy. I właśnie zestaw z tym dokumentem (ZFA) chciałem
    podpisać i wysłać. I wtedy wystąpił ten problem.

    WWWojtas

  • 15. Data: 2003-10-30 13:57:09
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "WWWojtas" <o...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    > kropke
    > TAK
    > O. Zmieniłem dane firmy. I właśnie zestaw z tym dokumentem (ZFA) chciałem
    > podpisać i wysłać. I wtedy wystąpił ten problem.

    A płatnik na to: "Zgłoszenia płatnika ZUS ZPA i ZUS ZFA mogą być wysyłane tylko w
    tych zestawach, w których jako metodę przekazywania dokumentów do ZUS wybrano
    wydruk."

    Czyli papier i na piechotę do ZUS z papierami potwierdzającymi dane na ZPA / ZFA.

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 16. Data: 2003-10-30 14:46:59
    Od: "WWWojtas" <o...@S...onet.pl>

> [...]
    > wydruk."
    >
    > Czyli papier i na piechotę do ZUS z papierami potwierdzającymi dane na ZPA
    Nie do końca. Za ZUS:

    Od 1 stycznia 2003 r. zgłoszenie płatnika składek ZUS ZPA lub ZUS ZFA* oraz
    druk zmiany danych identyfikacyjnych płatnika składek ZUS ZIPA, płatnik
    zobowiązany jest złożyć w formie dokumentu papierowego, tj. na formularzach
    dostępnych w każdej jednostce ZUS albo jako wydruk z aktualnego programu
    informatycznego udostępnionego przez Zakład, w terenowej jednostce
    organizacyjnej ZUS właściwej według adresu siedziby płatnika składek. Do
    zgłoszenia płatnik składek jest zobowiązany dołączyć kopie: decyzji urzędu
    skarbowego o nadaniu numeru NIP i zaświadczenia urzędu statystycznego o
    nadaniu numeru REGON.

    * Zasada ta nie dotyczy dokumentów ZUS ZPA lub ZUS ZFA w trybie
    zmiany/korekty - dokumenty te należy przekazywać w takiej formie, w jakiej
    płatnik składek zobowiązany jest przekazywać pozostałe dokumenty

    Był to ZFA ze zmianą siedziby płatnika, czyli w trybie zmiany.

    WWWojtas