  • Data: 2004-05-07 16:08:04
    Temat: Re: Platnik 6 - nie moge potwierdzic wysylki
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    news:c7g491$1l3k$1@news.atman.pl...
    > Zaden blad platnika i infolinia wcale nie rozklada rak.
    >
    > Po prostu ZUS zklikwidowal na jakis czas gdanski serwer i zrobil sie
    > balagan.

    E tam. Przecież napisał, że wysyłał do Wrocławia

    > Potwierdzenia mozesz pobrac recznie z www.dokumenty.wroclaw.zus.pl a
    > adres wysylki dokumentow ustaw sobei na inny niz gdanski (czyli
    warszawski
    > albo wroclawski).

    Mam tak samo; wysyłka do Wrocławia.
    Bezpośrednio z programu nie daje się pobrać, jedynie ręcznie.

    Mam wrażenie, że program ma kłopoty z odczytem danych z bazy Accessa -
    występują opóźnienia, które już kilka razy doprowadziły u mnie do
    zawieszenia się programu. Przecież baza 8 mega to chyba nie szczyt jej
    możliwości ?

    pozdrawiam
    Ryszard