  • 1. Data: 2007-10-31 08:53:55
    Temat: Płatnik, Janosik i wyroki sądowe - finał
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Wczoraj ZUS oficjalnie udostępnił dokumentację umożliwiającą tworzenie
    alternatywnego oprogramowania dla "Płatnika" Prokomowskiego.

    http://www.zus.pl/bip/default.asp?id=180

    Po bojach i wyrokach sądowych.

  • 2. Data: 2007-10-31 10:48:55
    Temat: Re: Płatnik, Janosik i wyroki sądowe - finał
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Herald pisze:
    > Wczoraj ZUS oficjalnie udostępnił dokumentację umożliwiającą tworzenie
    > alternatywnego oprogramowania dla "Płatnika" Prokomowskiego.
    > Po bojach i wyrokach sądowych.
    Wczoraj?? Mam wrażenie, że już sporo wcześniej. Wczoraj to najwyżej
    zaktualizowano te dane, być może w związku ze zmianą wersji płacznika.

    Maciek
    moje aukcje: http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html