  • Data: 2003-02-04 21:34:32
    Temat: Re: Płatnik dajcie mu już spokój
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pawel J <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Płatnik służy do wypełniania dokumentów

    Ale fart tego NIE ROZUMIE i koniec kropka.Ja też próbowałem aby zaczął od
    podstaw,czyli zapoznał się z przeznaczeniem programu,a nie wydziwiał.
    Ale to jest tylko fart.Dziwne tylko że nie żada jeszcze od producenta
    kakulatorów,aby wyliczał takowy mu składki,podstawy,podatki itd oraz
    drikował dokumenty do ZUS,przelewy (najlepiej różne) i wpłacał mu za tę
    robotę na konto środki, na pokryccie tego co9 wyliczył.
    Daj sobie spokój,nie przekonasz farta,no chyba że go będziesz miał.
    Fart-czekam na TWÓJ program-przecież, nie muszę korzytać z
    płatnika,byleby "kwity" były zgodne.
    A potem sobie ponarzekamy co on robi źle i czego nie robi-a tu już będzie
    baaaaardzo długa lista.
    No i nie zapomnij-ma być dostępny dla każdego, w dodatku za free.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet