  • 1. Data: 2008-05-22 02:53:21
    Temat: Platnik - jak odnowc certyfikat "on line"
    Od: u...@g...pl

    Witam,

    Wlasnie konczy mi sie wznosc certyfikatu w Platniku.
    Po wygenerowaniu wniosku Platnik "nakazal" mi pobiec z wnioskiem na
    dyskietce do ZUSu. Niestety nie jest to mozliwe. Czy jest jaks
    sposobnosc zaltwienia tego "on line" za pomoca przekazu
    elektronicznego?

    Pozdrawiam
    Usjwo

  • 2. Data: 2008-05-22 06:52:07
    Temat: Re: Platnik - jak odnowc certyfikat "on line"
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Czy jest jaks
    > sposobnosc zaltwienia tego "on line" za pomoca przekazu
    > elektronicznego?

    Nie ma takiej opcji.

    Pomyśl lepiej już o certyfikacie kwalifikowanym,
    bo jak odnowisz ten certyfikat w ZUS, to w lipcu znowu dostaniesz szału,
    że się nachodziłeś i tylko dwa miesiące ważny.

  • 3. Data: 2008-05-22 10:49:15
    Od: "szauek" <l...@w...pl>

    cef wrote:

    > Nie ma takiej opcji.
    >
    > Pomyśl lepiej już o certyfikacie kwalifikowanym,
    > bo jak odnowisz ten certyfikat w ZUS, to w lipcu znowu dostaniesz
    > szału, że się nachodziłeś i tylko dwa miesiące ważny.

    No i warto pamiętać o tym, że na certyfikat kwalifikowany trzeba troszkę
    poczekać...

    szauek

  • 4. Data: 2008-05-22 11:48:32
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 22 May 2008 08:52:07 +0200, "cef" <c...@i...pl> wrote:

    >Pomyśl lepiej już o certyfikacie kwalifikowanym,
    >bo jak odnowisz ten certyfikat w ZUS, to w lipcu znowu dostaniesz szału,
    >że się nachodziłeś i tylko dwa miesiące ważny.
    Miesiac temu Rząd zastanawial sie nad zmiana tego zapisu dot przejscia
    w lipcu na cert. kwal. Propozycja byla taka aby cert. ZUS-u tracily
    waznosc zgodnie ze swoim terminem, tj aby nawet do lipca 2009 mozna
    bylo uzywac cert. ZUS (odnowionych w lipcu 2008) i dopiero wygasajacy
    cert. w okresie lipiec 2008-lipiec 2009 wymuszal przejscie na cert.
    kwalifikowany. Uzasadniano to brakiem mozliwosci obsluzenia ogromnej
    ilosci platnikow w krotkim czasie przez centra certyfikacji.

    Czy ta zmiana przepisow zostala wprowadzona?

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 5. Data: 2008-05-22 12:53:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 22 maj 2008 08:52
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g1359d$j8p$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Pomyśl lepiej już o certyfikacie kwalifikowanym,

    Niestety jego też się bez jeżdżenia nie załatwi :(

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 6. Data: 2008-05-23 05:55:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <g1359d$j8p$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Niestety jego też się bez jeżdżenia nie załatwi :(

    Wstępne czynności załatwiłam z KIRem drogą mailowo-telefoniczną a
    finalizację zrobiono u mnie, dojazd za opłatą oczywiście, ale się da.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-05-23 06:48:36
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 23 maj 2008 07:55
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <g15mbn$qkg$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Wstępne czynności załatwiłam z KIRem drogą mailowo-telefoniczną a
    > finalizację zrobiono u mnie, dojazd za opłatą oczywiście, ale się da.

    No ja czytałem i w Kirze trzeba było jeździć masę KMów, w tym drugim też.
    Jedynie Unizeto pozwalało na pojechanie blisko - do notariusza.
    Za to Unizeto ma skopaną konfigurację serwerów i musiałem zakładać konto na
    wp, żeby umowy doszły, bo przez 2 tygodnie nie umieliśmy dojść do tego,
    czemu kolejne wypełnienia wniosków nie dają umów w efekcie. W końcu okazało
    się, że ich poczta urąga tak bardzo zasadom, że nasz serwer odrzuca już
    przy próbie połączenia się z ich strony.

    A co do dojazdu, to chyba właśnie KiR oferował, dla większej masówki. Za to
    dodzwonić się nie dało, więc nie miałem szans zapytać o szczegóły.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 8. Data: 2008-05-23 06:48:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

  • 9. Data: 2008-05-23 06:51:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    A co do dojazdu, to chyba właśnie KiR oferował, dla większej masówki. Za to
    dodzwonić się nie dało, więc nie miałem szans zapytać o szczegóły.

    Z Unizeto mam też problem, poza pocztą -- wycofali z oferty bezpieczniejsze
    certyfikaty służbowe i oferują wyłącznie meganiebezpieczne osobiste.

    Ogólnie sajgon.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 10. Data: 2008-05-28 03:15:59
    Od: u...@g...pl

    On 23 Maj, 13:55, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Wstępne czynności załatwiłam z KIRem drogą mailowo-telefoniczną a
    > finalizację zrobiono u mnie, dojazd za opłatą oczywiście, ale się da.

    Jak mailbym zaplacic za dojazd to wolalbym sam pojechac :)

    Czyli moge wszystko uzgodnic telefonicznie, a potem tylko jedna/dwie
    wizyty i dostane (kupie) to magiczne urzadzenie?
    Da sie wszystko zalatwic w ciagu 3 tygodni?
    Wysle teraz DRA za czerweiec a w lipcu sprobuje z nowym certyfikatem.

    Usjwo