  • 1. Data: 2008-05-21 17:31:44
    Temat: Czy muszę wypełnić PIT-38?
    Od: A...@g...com

    Witam!
    W 2007 roku sprzedałem za parędziesiąt zł akcje Netii nabyte podczas
    debiutu tej spólki (chyba rok 2000, w każdym razie przed rokiem 2004).
    Biuro maklerskie w informacji PIT-8C wykazało przychód z tej operacji
    w części F. Część E zawiera same zera. Moim zdaniem spełniam warunki
    zawarte w art. 19 ustawy o zmianie uopdof (Dz.U. 2003.202.1956) więc
    podatku od tej operacji nie płacę. Czy mam rację? Czy mimo, że podatek
    się nie należy, muszę złożyć PIT-38? Z jakimi konsekwencjami muszę się
    liczyć w związku z tym, że mamy już maj?
    Pozdrawiam.
    WhoCares.