eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPłatnik - podpis elektroniczny › Re: Płatnik - podpis elektroniczny
  • Data: 2008-03-05 11:41:00
    Temat: Re: Płatnik - podpis elektroniczny
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    inst4nce pisze:
    > Witam!
    >
    > Od lipca 2008 roku trzeba będzie podpisywać dokumenty Płatnika
    > bezpiecznym podpisem elektronicznym.
    > Czy zrealizowanie poniższych punktów wystarczy, aby to wszystko działało?
    >
    > 1) Zakup bezpiecznego podpisu elektronicznego wraz z czytnikiem i
    > oprogramowaniem.
    > 2) Instalacja oprogramowania, podłączenie czytnika.
    > 3) Ustawienia w Płatniku: "Ustawienia przekazu elektronicznego" -->
    > "Certyfikaty" --> wybrać "Certyfikat osobisty użytkownika"
    > 4) Rejestracja certyfikatu kwalifikowanego Płatniku: "Przekaz" -->
    > "Rejestruj certyfikat kwalifikowany"
    >
    > Nie mam jeszcze podpisu elektronicznego, ale przejrzałem opcje Płatnika
    > i myślę, że to tak trzeba zrobić. Czy ktoś to potwierdzi?
    >

    Wystarczy.
    U mnie wystarczyło. Zadziałało "od kopa". :)


    Maddy

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1