  • 1. Data: 2005-05-20 06:34:10
    Temat: Pobieranie płatnik SDWI
    Od: "Greg" <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl>

    Czy tylko ja mam problemy z pobieraniem
    aktualizacji płatnika ?
    Probuje juz od poniedziałku i transfer jest
    na poziomie kilku bajtów /s i to jeszcze w najelpszym
    momencie (zazwyczaj nic nie idzie).

    Może jest jakieś inne miejsce - mniej obciążone
    skąd można go pobrać ?

    pozdro.

  • 2. Data: 2005-05-24 15:05:22
    Temat: Re: Pobieranie płatnik SDWI
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 20 May 2005 08:34:10 +0200, "Greg"
    <grzesiek_welc(antyspamik)@wp.pl> wrote:

    >Czy tylko ja mam problemy z pobieraniem
    >aktualizacji płatnika ?
    >Probuje juz od poniedziałku i transfer jest
    >na poziomie kilku bajtów /s i to jeszcze w najelpszym
    >momencie (zazwyczaj nic nie idzie).
    tak to chodzi, niestety. inne werrsje tez mi sie w takim tempie
    sciagaly. sciagnij czyms co wznawia transfer.

    >Może jest jakieś inne miejsce - mniej obciążone
    >skąd można go pobrać ?
    CD w ZUS?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 3. Data: 2005-05-24 20:00:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 20 maja 2005 08:34, gdy Greg napisał(a) coś na
    pl.soc.prawo.podatki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Czy tylko ja mam problemy z pobieraniem
    > aktualizacji płatnika ?

    Ja pobierałem w zeszłym tygodniu i ładnie poszło. Jak nie dasz rady, to
    odezwij się, a podeślę.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)