  • 1. Data: 2005-05-19 19:52:24
    Temat: Prawo własności
    Od: "klon Boukuna" <r...@h...com>

    Czy mogę żądać wydania rzeczy/pawilonu (stanowiącego współwłasność
    małżeńską) od najemcy, który podpisał umowę najmu na czas określony tylko z
    moją żoną?
    gn

  • 2. Data: 2005-05-20 18:30:29
    Temat: Re: Prawo własności
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "klon Boukuna" <r...@h...com> napisał w wiadomości

    > Czy mogę żądać wydania rzeczy/pawilonu (stanowiącego współwłasność
    > małżeńską) od najemcy, który podpisał umowę najmu na czas określony tylko
    > z moją żoną?

    Żądać możesz, ale że nie wyda to pewne.
    Zechcesz iść do sądu?
    Bo długoterminowa umowa najmu to raczej przekracza właściwość zwykłego
    zarządu, więc masz szanse wygrać, tyle czy gra warta świeczki?