  • Data: 2005-01-10 06:47:10
    Temat: Re: Pobyt za granicą, a kontrola US.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Jan 2005, Cavallino wrote:
    >+ > § 3. Ustanowienie pełnomocnika do spraw doręczeń zgłaszane jest
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >+ > organowi podatkowemu właściwemu w sprawie.
    [...]
    >+ > >+ parę dni i mnie to troszkę martwi.
    >+ >
    >+ > Słusznie IMO. Złamałbyś prawo nie "ustanawiając"...
    >+
    >+ Tylko chyba nie do końca o to szło.
    >+ Ten pełnomocnik (np. żona) ma biegać z papierami o których nie ma pojęcia do
    >+ US bo im się akurat wtedy zachciało?

    Mało uważnie czytasz ;)
    Pełnomocnik do spraw doręczeń - doręczeń dokonywanych przez US :)
    Czyli po to aby ODBIERAŁ papiery - a nie "biegał *z* papierami".
    Co pełnomocnik i podatnik zrobią z papierami *po odebraniu* to już
    najwyraźniej sprawa podatnika :[
    Może zadzwonić/.../.../... i spowodować aby to np. przedstawiciel
    w postaci pracownika biura podatkowego polazł do US "w jego sprawie"...
    Nie wiem :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)