  • 1. Data: 2005-11-25 13:52:37
    Temat: Podatek VAT poza UE
    Od: Marek <o...@a...net.pl>

    Witam

    Mam pytanie w związku z tym, że chce sprzedać towar firmie Rosyjskiej i
    nie wiem jak rozwiązać sprawę VAT. Czy klient z Rosji musi mi zapłacić
    podatek Vat czy w tym przypadku jest z niego zwolniony. Twierdzi, że
    handluje już z firmami z Włoch i Niemiec i płaci im tylko ceny netto.

    pzdr

    Marek

  • 2. Data: 2005-11-25 14:48:23
    Temat: Re: Podatek VAT poza UE
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <o...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatek Vat czy w tym przypadku jest z niego zwolniony. Twierdzi, że
    > handluje już z firmami z Włoch i Niemiec i płaci im tylko ceny netto.

    Stawka na eksport wynosi 0% pod rygorem posiadania dowodu wywozu towaru z UE
    (określonego przepisami czyli sad EX potwierdzonego przez unijny urząd celny
    wyprowadzenia).
    Pozdr

  • 3. Data: 2005-11-26 12:15:47
    Od: jakusa <c...@h...com>