  • Data: 2002-07-09 15:57:24
    Temat: Re: Podatek od odsetek na koncie
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze p...@p...com.pl:

    > Płacisz podatek od otrzymanych odsetek na rachunku firmowym należy to
    > uwzględniać w miesiącach otrzymania odsetek .Wpisujesz kwotę
    > naliczonych odsetek do ewidencji przychodów w dacie otrzymania w
    > przychód 3%.

    Wyciągi przychodzą na dzień 30 a więc jeszcze w "starym miesiącu'. OK.

    > Jeśli płacisz podatek w innych stawkach to przy odliczeniu
    > ZUS stasujesz strukturę udziału procentowego.

    Normalnie płacę 8,5. Możesz napisać co się teraz zmieni? Jaki udział
    procentowy?

    > Co do zaległych odsetek to jeśli to nie są duże kwoty to ja bym
    > wpisała wszystkie razem do ostatniego rozliczenia ale jeśli będą duże
    > kwoty podatku to wtedy bym korygowała zapłacony podatek z nalężnymi
    > odstekami. Jolka

    Wpiszę na raz, nie ma dużych kwot. Dzięki za radę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta