    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek od odsetek na koncie
    Date: 11 Jul 2002 18:35:14 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pe195.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Tako rzecze p...@p...com.pl:

    A co z tymi zokrągleniami??? Podstawę się zaokrągla czy nie???

    -----
    > Rzeczywiście cały ZUS odliczasz od całej kwoty przychodu ale podatek
    > gdybyś nie liczył struktury to jak byś wyliczył podatek .W przykładzie
    > podałam przychód 10000 w stawce 8,5% i 50 w stawce 3 % to od którego
    > przychodu byś odliczył ZUS ?.

    Rzeczywiście, nie pomyślałem o tym. Dzięki za wyjaśnienie.

    > Jeśli nie wypełniałeś PIT-28 to rzeczywiści mogłeś nie wiedzieć nic
    > procentowym udziale odpisu ZUS.Jeśli jest tylko jedna stawka podatkowa
    > to nie ma różnicy.

    Zobaczymy jak to będzie wyglądało... ale to dopiero w styczniu. :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,
    że jego więzienna cela jest taka obszerna." Anthony de Mello SJ