  • Data: 2009-10-08 14:30:54
    Temat: Re: Podatek od wzbogacenia przy sprzedaży mieszkania.
    Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Sam sobie odpowiem. Może wcale takie kombinacje nie będą potrzebne, bo...
    Od 01.01.2009 obowiązuje podatek od dochodu ze sprzedaży mieszkania 19% lub
    zwolnienie z tego podatku jeżeli całość przeznaczamy na inne mieszkanie.
    Rodzice co prawda nabyli mieszkanie w 2007, ale darowizna będzie w 2009, czyli
    ja nabędę je drogą darowizny w 2009 i będzie mnie obowiązywać inne prawo niż
    rodziców w przypadku sprzedaży.