    From: " Michał" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podatek u Źródła (withholding tax) PL/USA HELP !
    Date: Thu, 28 Oct 2010 00:39:14 +0000 (UTC)

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > znajdz sobie jakiegos doradce podatkowego i jak bedziesz to dopytaj.
    > niestety to wydatek minimum tysiaca dolarow.

    No może się przyda... tylko 0 dośw. z doradcami w jakimkolwiek temacie,
    wole posiedzieć przy kompie ;)

    > nie wiem.
    > mi sie model usa<->usa sprawdza tylko jest problem z transferem kasy do
    > polski.

    dokładnie.

    USA<-> USA jakie są podatki (zakładam ze założę w SF/California i będę
    sprzedawał SF/California) ? czy coś innego bardziej się opłaca ?

    > ty masz w Polsce DG?

    Tak, tylko już muszę chyba przekształcić w zoo/sa.

    > Bo z opisu wynika, ze na koniec roku dostajesz od nich formularz
    > podatkowy stwierdzajacy zaplacenie konkretnej kwoty jako podatek w usa,
    > i o ta konkretna kwote mozesz pomniejszyc podatek do zaplacenia w
    > Polsce, bo i tak go w Polsce musisz zapłacić.
    > natomiast dostac tej kasy w usa do reki sie nie da.

    A jak w PL robię tak ze 100% pasy wydaje ? to już nie mam od czego odliczyć ?

    > jakis doradca podatkowy w Polsce powinien sobie z tym poradzic.
    > popytaj gotfryda. ( o opinie :) )

    ok :) najpierw poczytam grupę i popytam :)

    pozdrawiam