  • Data: 2007-07-30 21:10:19
    Temat: Re: Podatki i Google Adsense
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jul 2007, Wojtek Malina wrote:

    > To jak oni... funkcjonuja?!?!?!

    Można to wyjaśnić dość prosto: świat całkiem dobrze funkcjonował kilka
    tysiącleci bez rejestrowania DG (w .eu dopiero cechy zepsuły swobodę DG,
    choć akcyza na sól i podobne wynalazki była znana na długo przed
    powstaniem III RP więc i *koncesjonowanie* było znane na długo wcześniej),
    bez wzorów KPiR (a wszelkich celników i poborców podatkowych wyceniających
    podatki "na oko" przekupywano skutecznie, na co zapiski są u starożytnych,
    Biblii nie wyłączając), zaś VAT to w ogóle siakiś wynalazek, myślę że nawet
    tak tęgie głowy jak da Vici i Kopernik (szpec od pieniędzy skądinąd,
    astronomia to tak dodatkowo ;)) dłuższej chwili by potrzebowały na
    załapanie o co chodzi, tudzież dopiero wyjaśnienie "sukcesu budżetowego"
    mogłoby pomóc Łyknąć cel takiej manupulacji :>

    pzdr, Gotfryd