  • 1. Data: 2007-08-06 14:34:04
    Temat: Podpis na fakturze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy na fakturze musi byc koniecznie podpis osoby wystawiajacej? Czy
    wystarczy sama pieczatka firmy na wydruku? Czy moze wogólewystarczy sam
    wydruk na którym sa dane wystawcy, odbiorcy oraz wszystkie kwestie
    finansowe i podpisy sa zbedne?

  • 2. Data: 2007-08-06 14:43:55
    Temat: Re: Podpis na fakturze
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    | wystarczy sama pieczatka firmy na wydruku? Czy moze wogólewystarczy sam
    | wydruk na którym sa dane wystawcy, odbiorcy oraz wszystkie kwestie

    Nie musi być ani podpisów ani pieczątek. Musi być oznaczenie na wydruku, że
    jest to oryginał. Nazwisko i imie osoby wystawiającej dokument wystarczy, że
    jest wydrukowane ( tu nie jestem pewien, ale być może nawet i to nazwisko
    nie jest potrzebne ).

    S.

  • 3. Data: 2007-08-06 15:10:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2007 o 16:43:55 Snake Plissken <v...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Nie musi byae ani podpisów ani piecz?tek. Musi byae oznaczenie na wydruku,
    > ?e
    > jest to orygina?. Nazwisko i imie osoby wystawiaj?cej dokument
    > wystarczy, ?e
    > jest wydrukowane ( tu nie jestem pewien, ale byae mo?e nawet i to nazwisko
    > nie jest potrzebne ).

    Nie jest potrzebne, przecież wiadomo kto odpowiada jak z fakturą cos nie
    tak :)

  • 4. Data: 2007-08-06 15:42:00
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 6 sierpnia 2007 17:10
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.twm8fnkqipkhj4@unk>):

    > Nie jest potrzebne, przecież wiadomo kto odpowiada jak z fakturą cos nie
    > tak :)

    Kto odpowiada?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 5. Data: 2007-08-06 16:25:00
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2007 o 17:42:00 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 6 sierpnia 2007 17:10
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <op.twm8fnkqipkhj4@unk>):

    > Kto odpowiada?

    Przy DG - ten co w polu "Sprzedawca" :)

  • 6. Data: 2007-08-06 17:43:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.twnbvysuipkhj4@unk>:

    > Przy DG - ten co w polu "Sprzedawca" :)

    A sprzedawca fikcyjny, albo, o zgrozo, rzetelny i popłacił wszystko... a
    faktura z tymi błędami nie jest podstawa do odliczenia VAT...
    To kto odpowiada? ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-08-06 18:16:50
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-08-2007 o 19:43:28 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > A sprzedawca fikcyjny, albo, o zgrozo, rzetelny i popłacił wszystko... a
    > faktura z tymi błędami nie jest podstawa do odliczenia VAT...
    > To kto odpowiada? ;-)

    No to mię zagiołeś :)

  • 8. Data: 2007-08-07 00:25:26
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 6 sierpnia 2007 18:25
    wasz znak: <op.twnbvysuipkhj4@unk>):

    > Przy DG - ten co w polu "Sprzedawca" :)

    a przy nie-DG?

  • 9. Data: 2007-08-07 13:19:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 7 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > (autor t...@o...pl
    >
    > a przy nie-DG?

    taksienieda!!!!
    :)
    Przecież powodem wystawienia f-ry jest "prowadzenie DG *w rozumieniu
    VAT*.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2007-08-07 14:36:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 7 sierpnia 2007 15:19
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708071517420.3180@athlon64>):

    > taksienieda!!!!
    > :)
    > Przecież powodem wystawienia f-ry jest "prowadzenie DG *w rozumieniu
    > VAT*.

    Ale przy ZOO czy SA nie ma ,,tego co w polu sprzedawca''.

    --

    a...@e...com.pl w...@l...pl