    From: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Podwójna numeracja faktur
    Date: Wed, 29 Jan 2003 09:01:03 +0100

    > handlowych i osobną dla usług. Znam firmę która również
    > tak ma i przeszła wiele kontroli - tego nikt się AFAIK
    > nie czepiał.

    moge powiedziec na gruncie firmy w jakiej pracuje...dosc duza firma...i
    rodzajow wystrawianych fv jest chyba ze 30, a dowodow wychadzacych na
    zewnatrz pewnie z 60 ( noty dt i cr, krajowe, zagraniczne ) kazdy z zepolow
    mojej firmy ma odrebna numeracje swoich fv....

    ale to pelne ksiegi.....ale mysle za na KPiR tez mozna zastosowac
    rozroznienie dla numeracji fv

    pozdr