  • 1. Data: 2002-01-29 12:39:14
    Temat: Pomocy!!! (pit 37 i pit D)
    Od: "monikki" <m...@w...pl>

    Witam,

    Mam do was wielka prosbe. Mam pewien problem z wypelnieniem pitu D a co za
    tym idzie Pitu 37.

    W zeszlym roku takich problemow nie mialam, (wiec to chyba nie z mojego
    wrodzonego debilizmu). Opisze dokladnie sytuacje, zeby nie bylo niejasnosci.
    Chodzi o czesc D1 pitu D

    W roku 2000 kupilam mieszkanie (duza ulga budowlana). ulga wynosila wtedy
    29260 zl. Ja ponioslam tyle wydatkow, ze moglam sobie odliczyc 14651, 46 zl.
    niestety nie zarabialam zbyt duzo wiec 5023,23 zostalo mi na rok 2001.
    Wiem, ze mam prawo odliczyc sobie te 5023,23 ale nie jestem na 100% pewna co
    mam w jakie rubryki wpisac.

    w czesci D w kolumnie b wpisalam 30590 zl.
    w kolumnie c wpisalam 14651,46
    w kolumnie d wpisalam 15938,54
    w kolumnie e wpisalam 0 bo nic w roku 2001 nie wydalm na to mieszkanie
    wydatki zakonczylam w 2000
    w kolumnie f (na logike ) wyszlo mi 0

    w Czesci D2 pozycja 79 wpisalam 14651,46

    potem dlugo nic i w czesci D8 pozycja 97 - 5023,23
    i D9 pozycja 98 i 100 - 5023,23 .

    czy dobrze to wszystko zrobilam?

    bardzo dziekuje za pomoc - czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz

    monikki

  • 2. Data: 2002-01-29 15:43:06
    Temat: Re: Pomocy!!! (pit 37 i pit D)
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    wg moich wyliczeń wszystko jest OK,
    pamiętaj aby kwotę do odliczenia wpisać do głównego Pitu,

    Marcin

  • 3. Data: 2002-01-29 16:19:45
    Od: "monikki" <m...@w...pl>

    dzieki bardzo za pomoc