  • 1. Data: 2002-01-29 11:58:33
    Temat: decyzja o ograniczeniu zaliczek, leasing - pytania
    Od: "Radoslaw Zygmunt" <k...@i...pl>

    Mam następującą systuację:
    Prowadzę własną działalność gospodarczą. Urząd Skarbowy w Gorzowie Wlkp. na
    podstawie poniesionych przeze mnie w roku 2001 wydatków na cele mieszkaniowe
    (ulga budowlana) wydał decyzję o ograniczeniu mi zaliczki na podatek
    dochodowy.
    I teraz pytania.

    1) Czy jeśli zamelduję się w nowym mieszkaniu, które mieści się w innym
    mieście (Szczecin), decyzja wydana przez poprzedni urząd skarbowy (Gorzów)
    będzie nadal obowiązywała i nie będę musiał płacić w tym roku podatku ?

    2) Jak się ma sprawa tej decyzji w kontekście następujących planów:

    - wymeldowanie z Gorzowa
    - zameldowanie Szczecin
    - likwidacja działalności w Gorzowie (UM, US, ZUS)
    - założenie nowej działalności w Szczecinie (UM, US, ZUS)

    3) Jak wygląda sprawa z leasingiem? Mam leasing notebooka na firmę w
    Gorzowie. Jeśli wykonam w/w czynności czy nie utracę prawa do leasingu ?

    Z góry dziekuję za wszelkie podpowiedzi.