  • 1. Data: 2003-10-10 22:29:41
    Temat: Porady podatkowe przez Internet - co o tym sadzicie?
    Od: "" <a...@W...onet.pl>

    Witam wszystkich uczestnikow!

    No wlasnie, czy bylibyscie zainteresowani taka forma porad podatkowych.
    Wchodzicie na strone www, podajecie na formularzu problem i w ciagu krotkiego
    czasu otrzymujecie mailem informacje zwrotna z porada. W sumie to cos podobnego
    do pl.soc.prawo.podatki z ta roznica, ze tam dostawalibyscie opinie sporzadzona
    przez profesjonaliste (bez urazy - to do stalych bywalcow
    pl.soc.prawo.podatki), tj. doradce podatkowego badz radce prawnego.

    I najwazniejsze, czy bylibyscie sklonni za taka usluge zaplacic? Podkreslajac,
    iz dostajecie oficjalna opinie doradcy podatkowego, taka sama jaka byscie
    dostali w jego biurze. Z ta roznica, ze kosztowalaby znacznie mniej.

    Pozdrawiam,
    Artur

    PS. A moze znacie juz strony www, gdzie w takiej formie porady sa juz udzielane?

  • 2. Data: 2003-10-11 14:30:55
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przez profesjonaliste (bez urazy - to do stalych bywalcow
    > pl.soc.prawo.podatki), tj. doradce podatkowego badz radce prawnego.

    To fajny pomysł :)

> [...]
    > iz dostajecie oficjalna opinie doradcy podatkowego, taka sama jaka byscie
    > dostali w jego biurze. Z ta roznica, ze kosztowalaby znacznie mniej.

    A ten pomysł znacznie mniej fajny :(

    pzdr.

  • 3. Data: 2003-10-11 16:51:51
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    > No wlasnie, czy bylibyscie zainteresowani taka forma porad podatkowych.
    > I najwazniejsze, czy bylibyscie sklonni za taka usluge zaplacic?

    TAK

  • 4. Data: 2003-10-11 16:55:34
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Nie intereuje mnie wodolejstwo za kosmiczną cenę.
    Porady urzednika skarbowego, w sprawie watpliwych interpretacji przepisów
    (typu: pisze w ustawie) mogą mnie tylko doprowadzić do szału:-(
    Adwokaci (radcy podatkowi) mają bardzo marny stosunek walorów porady do
    ceny.
    Będziesz lepszy ???
    Twoje porady będą wartościowe ????
    Z tej grupy dyskusyjnej jako punkt odniesienia polecam Panią o pseudonimie
    Maddy.
    Wielu wartościowych porad udziela za darmo.

  • 5. Data: 2003-10-11 18:24:20
    Od: "Tomasz Kaczmarek" <f...@g...pl>

    > No wlasnie, czy bylibyscie zainteresowani taka forma porad podatkowych.

    tak

    > I najwazniejsze, czy bylibyscie sklonni za taka usluge zaplacic?
    Podkreslajac,

    tak

    warunek jeden - to MUSI byc rozwiazanie konkretnego problemu, a nie szkic
    jak to powinno teoretycznie wygladac.
    Spodziewalbym sie mniej wiecej takiej odpowiedzi:

    "W odpowiedzi na Pana pytanie w sprawie xxxxxxxx, musi Pan podjac
    nastepojace kroki:
    - zlozyc w ZUS deklaracje ZUPADWDE :))
    - ...
    - ..
    itd :))

    za to napewno bylbym sklonny zaplacic

    pzdr
    tk

  • 6. Data: 2003-10-11 18:54:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Spodziewalbym sie mniej wiecej takiej odpowiedzi:
    >
    > "W odpowiedzi na Pana pytanie w sprawie xxxxxxxx, musi Pan podjac

    Ja rowniez.

    Jesli dostane bardzo konkretna odpowiedz,
    poparta odnosnikami (i/lub cytatami) aktow prawnych
    napisana przez kogos kto _naprawde_ wie co pisze
    to chetnie za to zaplace.

    --
    Mr. J.J.
    ---------------------------------------

  • 7. Data: 2003-10-11 19:06:04
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli dostane bardzo konkretna odpowiedz,
    > to chetnie za to zaplace.

    wniosek: JEST RYNEK na porady podatkowe.
    Pytanie, kto to zrobi dobrze (zgodnie z oczekiwaniem pytającego) i tanio
    !!!!
    "Adwokatom" dziękujemy:-(((

  • 8. Data: 2003-10-11 21:21:02
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jesli dostane bardzo konkretna odpowiedz,
    > poparta odnosnikami (i/lub cytatami) aktow prawnych
    > napisana przez kogos kto _naprawde_ wie co pisze
    > to chetnie za to zaplace.

    O to to... Kompetencja przede wszystkim i za to ja
    też jestem skłonny zapłacić.
    BTW - robiłem kiedyś rozeznanie telefoniczne, które
    z okolicznych biur doradztwa podatkowego ma dostęp
    i korzysta z Lexa.
    Okazało się, że ŻADNE, a mnie interesowały akurat
    ewentualne wykładnie i orzeczenia konkretnego przepisu :-(

    Pix

  • 9. Data: 2003-10-12 20:26:43
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    [...]

> [...]
    > Spodziewalbym sie mniej wiecej takiej odpowiedzi:
    >
    > "W odpowiedzi na Pana pytanie w sprawie xxxxxxxx, musi Pan podjac

    OK, pytanie teraz ile? Jakbys dostal rachunek powiedzmy na 500 zl. za
    opracowanie konkretnej sprawy, jak bys zareagowal.

    Albo, masz watpliwosc czy postepujesz prawidlowo. Chcesz sie upewnic. Dostajesz
    od doradcy potwierdzenie, ze robisz dobrze (lub zle) i potwierdzenie w
    przepisach (badz potwierdzenie w przepisach, iz postepujesz niezgodnie z nimi).
    Rachunek wynosilby powiedzmy 50 zl. Co bys o tym powiedzial?

    Pozdrawiam,
    Artur

    Ktos z Was napisal: "adwokatom dziekujemy". Co macie do adwokatow? To taki sam
    narod jak radcowie prawni czy doradcy podatkowi (no moze poza tym, ze dostali
    sie do zawodu "innymi dzrzwiami" - chociaz sa zapewne wyjatki).

  • 10. Data: 2003-10-13 07:46:19
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Ktos z Was napisal: "adwokatom dziekujemy". Co macie do adwokatow? To taki
    sam
    > narod jak radcowie prawni czy doradcy podatkowi (no moze poza tym, ze
    dostali

    Ja tak napisałem!
    Mój kontakt z adwokatami ograniczał się do spraw drobnych , majątkowych (a
    więc podobnych do podatków).
    Wniosek: koszty za każde "kiwnięcie palcem", a "kiwać" trzeba mnóstwo
    razy:-(
    Usługa adwokata kosztowała blisko połowę kwoty spornej