  • 1. Data: 2003-10-10 13:47:16
    Temat: Re: zapytanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Oct 2003, alex wrote:

    >+ otwieram dzialanosć gospodarcza ale rownoczesnie pracuje gdzie indziej i
    >+ rozliczam sie z US wspolnie z zona. czy teraz jak otworze dzialalnosc
    >+ gospodarcza bede mogl dalej to robic czy juz jest jakis problem z tym?

    ...a jak się chcesz rozliczać ? Ryczałtu nie da rady.
    Ale KPiR... - to zalezy. Rząd przebąkuje że w przyszłym
    roku wprowadzi dla DG "bezprogowe" 19%, ale pod warunkiem
    m.in. że nie będzie wspólnego rozliczania.
    Na dziś - przeciwwskazań nie ma.
    AFAIK oczywiście :) (nie jestem doradzcą)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-10 15:46:59
    Temat: zapytanie