    From: "McBain" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Potrzebny księgowy do małej firmy..
    Date: 12 Oct 2006 14:27:21 -0700

    gonia napisał(a):

    > musiałam policzyć zera, wyszło mi milion, w jednej ze spółek
    > własnie przeleciało nam 1,8 mln VAT
    > i jakoś nie czuję się mocna we wszystkim

    Dzięki za odpowiedzi. Chyba jednak poszukam jednak jakiegoś biura, bo
    nie czuję się na siłach sam się rozliczać, może jak zobaczę jak
    to się to odbywa to spróbuję się w to wkręcić, a może jeszcze
    bardziej się zniechęcę do tego :) Bardzo nielubie tego typu pracy i
    przeważnie mylę się w podliczeniach :(
    Jakby co to będę was pytał o poradę jak mnie jakaś kontrola dorwie
    :) Obym nie musiał :)

    Pozdro
    Wojtek