eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPotrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu › Re: Potrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu
    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Potrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu
    Date: Thu, 4 Nov 2004 08:45:41 +0100

    > AFAIK tak. I AFAIK musi być w zakresie wpisu do EDG :)

    Czy EDG kto Ewidencja Dzialanosci Gosodarczej?

    czyli 64.20.G ("Działalnosc telekomunikacyjna pozostala") wedlug wyjasnienia
    do Polskiej Klasyfikacji Dzialalnosci pod to podchodzi dostep do internetu
    :)

    Czy moge wybrac sobie wiecej z PKD? :) chodzi mi o mozliwie szerokie
    dzialanie tej firmy chociaz na poczatku bedzie tylko internet. Czy pozniej
    mozna jakos to zmieniac?

    Pozdrawiam
    KArol