eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPotrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu › Re: Potrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu
    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Potrzebuje kilku porad dotyczacych DG i udostepniania internetu
    Date: Thu, 4 Nov 2004 21:35:56 +0100

    > Nie inaczej :)
    > Wg posiadanej mi wiedzy - brak wpisu o "dostarczaniu internetu"
    > powoduje sprzeciw (odmowę przyjęcia zgłoszenia) "z przyczyn
    > formalnych" :)

    Chodzi o zgloszenie w URTIP? ze jak nie bede mial tego podanego w zgloszneiu
    o DG to nmi odrzuca zgloszenie w URTIP bo nie beda mieli podstaw zeby je
    przyjac? :)

    > [...]
    >
    > Obejrzyj wzorek papieru do GUS (RP-1 czy jakoś tak...) - tam
    > jest komentarz. To te w których uzyskujesz największyc przychód
    > lub (opcjonalnie) zatrudniasz najwięcej pracowników :)

    Dobra ale jak naraize nie wiem w ktorej bede najwiekszy mial przychod to
    podac jak leci czy poprostu wywrozyc sobie co powinno miec najewiedszy
    dochod? :)

    > A nie nie, "poziom" w hierarhii to się jakoś inaczej nazywa :)

    Tak tez myslelem :)

    Pozdrawiam
    KArol