  • Data: 2006-10-04 15:26:57
    Temat: Re: Potwierdzenie salda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Oct 2006, gonia wrote:

    > no to ja nie rozumiem;-)
    > przeczytałam 1 111,21 i tak puściłam przelew. To kesięgując wyciag bankowy
    > nie wpiszę 111,21 tylko 1 111,21, bo inaczej nie zamknie mi się bank.

    No i tyle.
    Masz wszystko w porządku - tylko tyle że nieprawidłowo :>

    > aaa, chyba dociera do mnie........nie jest to takie proste, zapewniam Cie;-)
    > chyba , że kroś wpierw dokonuje wpisu do ksiąg , a potem na podstawie takiego
    > wpisu dokonuje pzrelewów. Ale ja jeszcze sie z kimś takim nie spotkałąm.

    Acha :)
    A listę wierzytelności do zapłacenia to zazwyczaj pracownicy skąd
    biorą? Z ciekawości pytam... :O

    > ja dalej tego nie widzę;-)
    > szczególnie, że płatności dokonywane są zazwyczaj przez kogo innego jak
    > osobę, któa wpukuje dane na konta, zakąłdam, że później przynajmniej rejestry
    > VAT są sprawdzane

    No jak ktoś rzetelnie sprawdzi tę fakturę to oczywiście powinien
    zauważyć. Ale ja tak zlośliwie taką kwotą rzucam że nawet przy sprawdzaniu
    mozna potwierdzić nieprawidłową wartość :)

    pzdr, Gotfryd