    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pożyczka a VAT OT Gazeta Prawna
    Date: Sat, 18 Jan 2003 23:43:28 +0100

    Użytkownik Jacek napisał:

    > W tej gazecie faktycznie można wyczytać czasami "dziwne rzeczy".Lepiej
    > jej nie czytaj i daj linka na ten artykuł, to zrobię z tego użytek.

    Myslałam że tylko ja mam takie wrażenie że GP to gazeta do straszenia
    podatników. Któż to bowiem jak nie GP co i rusz wraca np. do sprawy
    opodatkowania darmowych programów.

    Zrobiło sie juz niezłe zamieszanie, sporo osób popada w paranoję, a nie
    znam nikogo kto by osobiście doświadczył czepiania się kontroli do
    darmowego oprogramowania ani choćby kogos kto osobiście takiego
    delikwenta zna - a w znajomych mi firmach nie brak linuxów, open officów
    i pod win i pod linuxa, gimpów i innych darmowych* programów.

    Gdyby znalazła sie tu osoba która miała kłopoty podatkowe z darmowymi
    programami, to bardzo proszę o kontakt - bardzo interesuja mnie
    szczegóły zdarzenia i jak sie wszystko skończyło (o ile sie juz
    skończyło). To poważna prośba!

    Jak to jest że przyzwoite wydawnictwo, jakim jest INFOR, spłodziło
    takiego potworka?
    O ile wezme powżanie fakt że "rzplita napisała" czy Gofina albo nawet
    Prawo Przedsiębiorcy, to jakoś rewelacje GP traktuję z dużą rezerwą.

    * dla czepialskich - upraszczam, wiem co to open source ale dla
    przeciętnego użytkownika jest to prostu program za darmo :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl