    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca Ankieter podatki
    Date: Tue, 06 Feb 2007 00:16:28 +0100
    <epnjeu$m5j$1@news.interia.pl> <epnk0m$l1d$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <epoiq4$qgi$1@news.interia.pl> <epq5in$s05$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <epq9ss$lej$1@news.interia.pl> <epqi32$i6q$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <epqk8b$1ga$1@news.interia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0702010056230.2836@athlon64>
    <eprfhb$vrc$1@news.interia.pl> <eq09uc$bji$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq0hd8$ln4$1@news.interia.pl> <eq0k4f$jnr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <o...@u...mshome.net> <eq7m75$sig$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Dnia 05-02-2007 o 17:31:58 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie wykluczam, ?e masz racj?, pokazaae by to mog?a dopiero
    > praktyka. Jednak nie rozumiem tego, ?e ma mnie to jakos bardzo
    > dotyczyae, po prosu uwa?am to za tragizowanie podobne do tego pod
    > has?em "ocieplenie klimatu nas zabije" czy "?ywno?ae modyfikowana
    > genetycznie nas zabije". W zwi?zku z tym nie chc? do niczego
    > zmuszaae takich gru 1/4 lików. Nie akceptuj? tak?e przymusu skladania
    > sie na nich. Jesli kto? inny akceptuje, to nie mam nic przeciwko
    > temu.

    Tak ogólnie, to się zgadzam z Tobą, jednocześnie nie pozostaję głuchy i
    ślepy
    na argumenty adwersarzy. Tylko praktyka by mogła pokazać kto ma rację,
    bo temat jest na tyle niemierzalny, że dyskusje można prowadzić w
    nieskończoność.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne