  • Data: 2008-02-12 15:57:00
    Temat: Re: Praca + DG, ile zarabiać, żeby nie płacić ZUSu 2 razy
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-02-2008 o 16:40:04 cef <c...@i...pl> napisał:

    > Jak by człowiek wiedział, że się przewróci, to by się wcześniej położył.
    > Nie ma absolutnie bezpiecznego minimum.
    > Co zrobi PiotrB jak pochoruje dłużej niż te 183(?) dni?

    bez przesady. chodzi o to, żeby nie płacić przez jakieś przeziębienie,
    dwa tygodnie zwolnienia itp.

    Z tego wynika, że trzeba zarabiać brutto minimum 1126zł+35%=1520zł
    w przypadku dłuższego chorowania (kilka tygodni).
    czyli np. na ew. tydzień zwolnienia w miesiącu wychodzi mi ok.
    10% czyli 1240zł brutto. zgadza się?

    Piotr