    From: "aro2005" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Praca w USA i Polsce jednoczesnie
    Date: 18 Mar 2006 04:34:58 -0800

    Do witek:

    skad ty sie urwales...?? az mi sie brzydkie slowa nasuwaja...
    zerknij na moj pierwszy post, czytaj ze zrozumieniem!!

    ja nie chce unikac placenia podatkow, ja chce zaplacic podatek !!!
    ja pytam jak i ile!!! nie napisalem ze polska jest glupia, gdzie to
    znalazles???

    problem w tym ze chce zaplacic a nie wiem jak...
    1) stad pytanie jaki numer PIT'u, jak to wpisac,
    2) jak ma sie sytuacja ze tu juz czesc zaplacilem podatek, jak dziala
    ustwa o unikaniu podwojnego opodtkowania, z mojej wiedzy googlowej
    wynika ze musze uzglednic to co juz zaplacilem w usa, co jest zreszta
    logiczne...

    A co rezydenta USA to co innego to znaczy dla IRS a co innego dla INS,
    z podatkami w usa nie mam problemow i nie o to bylo moje pytanie
    Witkowi juz podziekujemy....
    Reszte zapraszam do rzeczowej pomocy bez emocji za co z gory dziekuje