eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów › Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    From: "Młody Płatnik" <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Pracownik zwolniony, pit 11, koszty uzyskania przychodów
    Date: Tue, 17 Nov 2009 08:17:23 +0100

    news:hdtfs3$c2k$2@inews.gazeta.pl...

    > odwrotnie.
    > Kiedy wystąpiła.
    >
    > Po prostu panienki w urzędzie miasta jadą schematem.
    >
    > Pierwszego wypłata -> KUP
    > Dziesiątego nadgodziny -> bez KUP.
    >
    > I jak przychodzi miesiąc gdzie nie ma wypłaty, a są tylko nadgodziny to
    > panie siwieją bo zawsze było "Dziesiątego nadgodziny -> bez KUP."

    > nalicza sie.

    No właśine! I jak to w końcu jest:

    Zaległa wypłata, za którą pracownik dostaje wynagrodzenie w innym miesiącu,
    ale dotycząca miesięcy poprzednich.

    Tak samo nadgodziny wypłacone w innym miesiącu, ale dotyczące miesiąca
    poprzedniego.

    A może tu chodzi o miesiąc, w którym pieniądze zostały faktycznie wypłacone,
    przekazane do dyspozycji?!