  • 101. Data: 2005-01-02 15:46:26
    Temat: Re: Prawo przeciw nam
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radosław,

    Sunday, January 2, 2005, 3:50:51 PM, you wrote:

    > Uuu, obrazić lewaka, to prawdziwy zaszczyt...
    > Przynajmniej w końcu się zamkniesz.

    Nie masz honoru, żeby posiedzieć cicho w kibelku tylko zmieniasz adres
    jak byle płaszczyc? A, fe... Typowo prawicowe zakłamanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2005-01-02 16:25:02
    Od: Radoslaw P. <f...@a...net.pl>

    Sun, 2 Jan 2005 16:46:26 +0100, w <5...@p...pl>, RoMan
    Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > Nie masz honoru, żeby posiedzieć cicho w kibelku tylko zmieniasz adres
    > jak byle płaszczyc? A, fe... Typowo prawicowe zakłamanie.

    Kto ci, dziecko drogie, naopowiadał takich bzdur, że ja z prawicy...

    PS. Nie odpowiadaj -- lądujesz w gnojowisku -- tam gdzie twoje miejsce.

  • 103. Data: 2005-01-02 22:33:57
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > PLONK

    Panie PLONK
    Oto dowód, że pan kłamał iż ceny samochodów na zachodzie są niższe niż w
    Polsce. W czyim interesie pan kłamie?
    Mercedes za 650 Euro (2600 zł) '91 Automatic w Niemczech
    http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7
    106018&id=yccegq4ysvw

    Ten sam model, ten sam rocznik, podobny przebieg w Polsce 14900 zł:
    http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_og=1962263&
    id_podrubryka=1&id_rubryka=1&marka=Mercedes&model=19
    0&id_region=0&z_dnia=-1&rok_produkcji_od=1991&rok_pr
    odukcji_do=1991&cena_od=0&cena_do=-1&inte=on&gaze=on
    &biur=on&nr=8&key_unique=a422372d7f86e7a8bf14e8883de
    05887

    Czy ten dowód wystarczy, żeby obalić pańskie kłamstwa?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 104. Data: 2005-01-02 22:44:19
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Oto dowód, że pan kłamał iż ceny samochodów na zachodzie są niższe niż w

    Sorry ;) pan PLONK oczywiście kłamał, że ceny używanych na zachodzie są
    wyższe niż w Polsce.

  • 105. Data: 2005-01-02 23:10:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ph.D.,

    Sunday, January 2, 2005, 11:33:57 PM, you wrote:

    [...]

    > Panie PLONK

    Czy ty w ogóle wiesz, co to znaczy PLONK?

    [....]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2005-01-02 23:21:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Hello Ph.D.,
    >
    > Sunday, January 2, 2005, 11:33:57 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czy ty w ogóle wiesz, co to znaczy PLONK?

    Napisał na końcu PLONK, to myślałem, że to jego ksywka panie Mandziejewicz.

  • 107. Data: 2005-01-02 23:29:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ph.D.,

    Monday, January 3, 2005, 12:21:24 AM, you wrote:

    > Napisał na końcu PLONK, to myślałem, że to jego ksywka panie Mandziejewicz.

    Idź już sobie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 108. Data: 2005-01-02 23:48:18
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Idź już sobie.

    A dokąd mam iść panie Mandziejewicz?

  • 109. Data: 2005-01-03 00:03:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ph.D.,

    Monday, January 3, 2005, 12:48:18 AM, you wrote:

    > A dokąd mam iść panie Mandziejewicz?

    Gdziekolwiek. Buźka, pa i nie wracaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 110. Data: 2005-01-03 00:22:32
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Gdziekolwiek. Buźka, pa i nie wracaj.

    A czemu mam nie wracać?
    A pan by tak nie zechciał gdzieś pójść i nie wracać panie Mandziejewicz?
    Nie podoba się panu, że zdemaskowałem kłamcę, udowodniłem mu kłamstwo i nie
    chcę być w Polsce oszukiwany, wykorzystywany?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.